Therapie en/of coaching

De Stichting Vrij om te Leven biedt geen één op één therapie en/of coaching aan. De Stichting werkt nauw samen met diverse praktijken. De therapeuten van deze praktijken zijn opgeleid tot 'Vrij om te Leven' professional. Deze aangesloten praktijken zijn een ‘verlenging of uitbreiding’ van wat de Stichting biedt. De therapie die deze professionals bieden is de basis onder het totaalprogramma van de Stichting.

Mocht jij op zoek zijn naar therapie of coaching dan verwijzen wij je graag door naar:

Praktijk Geroepen om te Leven

www.geroepenomteleven.nl. Op de website vind je een contactformulier maar je kunt natuurlijk ook direct een een mailtje sturen naar info@geroepenomteleven.nl

De Praktijk Geroepen om te Leven heeft nagenoeg geen wachtlijsten en biedt je een veilige plek voor je hersteltraject.

Elisabeth van Zijl-Vuyk

Leef met LEV