VOTL Community

Op facebook hebben we deze community opgestart.
Dit is een digitaal platform dat bestaat uit een besloten Facebook groep. Mensen die worstelen met eten en bekend zijn met één van de bij ons aangesloten praktijken, de Stichting of deel hebben genomen aan een eetclub en/of TOV-week kunnen lid worden van deze groep. Het is een plek om elkaar te ontmoeten, te bemoedigen, om op te laden, even stil te staan, te delen etc. Je hoeft het niet alleen te doen. We zullen hier ook regelmatig via Zoom live meetings houden over diverse onderwerpen. Mooi om ook op deze manier met elkaar verbonden te zijn. Samen op weg naar vrijheid!

Kortom: ben je in therapie (geweest) bij één van de aangesloten praktijken van de Stichting, deelnemer geweest van een eetclub of onze TOV-Week en je wilt je aansluiten bij deze groep stuur ons dan even een berichtje via facebook.